Nabídka pracovních pozic u Auto Brejla

Hledáte zajímavou práci? Klademe důraz na osobní rozvoj každého zaměstnance, skvělý tým a práci v moderním prostředí s nejnovějšími modely ŠKODA AUTO – a čeká vás toho u nás mnohem víc. Pokud hledáte práci, která má budoucnost a posune vás vpřed, neztrácejte čas a ozvěte se nám ještě dnes.

Prodejce nových vozů

Prodejce ŠKODA dílů a příslušenství

Obsluha mycí linky

Autoklempíř / karosář

Autolakýrník / přípravář

Servisní technik / Automechanik

 

V případě zájmu o některou z nabízených pozic nám zašlete životopis na adresu tronickova@auto-brejla.cz.

Nová ŠKODA SCALA ZA 299 000 Kč

Pořiďte si novou ŠKODA SCALA za 299 000 Kč

Vykoupíme Váš stávající vůz a získáte bonus 30 000 Kč

Při financování úvěrem získáváte další bonus 24 000 Kč  nebo zimní kola zdarma.

Vyberte si tu nejzajímavější nabídku právě pro Vás s možností výkupu vozu, způsob financování atd.

Rádi Vám poradíme či spočítáme nabídku dle Vašich požadavků a potřeb.

Kontakt
+420 731 777 777, info@auto-brejla.cz

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat. Akce platí do 31.10.2019

 

Nová ŠKODA SCALA ZA 5 499 Kč měsíčně včetně DPH

Potřebujete vůz a nechcete se o něj starat?

Máte jedinečnou možnost pořídit si novou ŠKODU SCALA za 5 499 Kč a starosti s vozem nechat na nás .

Modelový příklad:

Nová ŠKODA SCALA

s nájezdem 10 000 km
doba nájmu 48 měsíců

BUĎTE MEZI PRVNÍMI A ZÍSKEJTE OD NÁS NAVÍC PLNOU NÁDRŽ ZDARMA

Kontakt
+420 731 777 777

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat

ŠKODA CITIGOe iV

ŠKODA CITIGOe iV

Dobíjení zdarma na 1 rok ve veřejné nabíjecí infrastruktuře ČEZ pro prvních 500 zákazníků CITIGOe iV.

MOTOR

Jedná se o třífázový synchronní elektromotor s permanentními magnety na bázi neodymu. V porovnání s například asynchronním motorem se synchronní motor vyznačuje vyšší účinností, ale zároveň vyššími pořizovacími náklady.

VÝKON A SPOTŘEBA

Výkon elektromotoru je 60 kW, což je o 5 kW více než u nejsilnější spalovací varianty. Podstatnou výhodou je kroutící moment, který je u elektromotoru 210 Nm a je dostupný od nulových otáček motoru. To oproti spalovacímu motoru s 95 Nm umožňuje lepší zážitek z jízdy a dynamiky vozu. Spotřeba je závislá na jízdním stylu konkrétního uživatele a také na okolních podmínkách, nicméně reálně se pohybujeme mezi 12 až 15 kWh/100 km.

Je motor velikostně a hmotnostně jiný než spalovací?

Při srovnání s motorem 1,0 MPI, který se používá pro konvenční vozy CITIGO, je elektromotor v modelu CITIGOe iV velikostně menší a hmotnostně přibližně srovnatelný.

Elektromotor je v porovnání se spalovacím agregátem menší a jednodušší na zástavbu. Co se týče hmotnosti, samotný elektromotor váží 54,1 kg, což je o trochu více než spalovací motor s hmotností 50,5 kg. Nicméně pro správné srovnání pohonného ústrojí je potřeba započítat i převodovku. V takovém případě vychází elektromotor na 70,4 kg a spalovací motor na 80,2 kg. Je to dáno především tím, že převodovka elektromotoru je pouze jednostupňová a tudíž podstatně jednodušší a lehčí.

 

Řez vozem ukazuje umístění li-ion baterie (vyznačena oranžově) pod podlahou vozu a prostorem pod zadními sedadly.

 

Jaká je kapacita baterie, kde je baterie umístěná a jaká je její hmotnost?

Kapacita li-ion baterie je 36,8 kWh, což zákazníkovi umožní dojezd až 265 km. Tato baterie váží 248 kg, je umístěna pod podlahou vozu a zabírá i prostor pod zadními sedadly.

Jaké jsou nabíjecí časy baterie?

V nejrychlejším případě, při nabíjení z DC rychlodobíjecí stanice, je možné dosáhnout nabití baterie z 0 na 80 % celkové kapacity okolo jedné hodiny. Při využití wallboxu pro domácí nabíjení by to mělo být 4:08 hodiny a za necelých 5 hodin a 30 minut je akumulátor nabitý na 100 procent své kapacity.

 

Vyžadoval elektrický pohon nějaké změny v konstrukci vozu?

Pohonný agregát byl konstruován tak, aby umožnil zástavbu na místo určené primárně spalovacímu motoru. Nutnost přizpůsobit se se nevyhnula ani vysokonapěťové baterii, která vyplnila místo již nepotřebné palivové nádrže, místo po výfukovém potrubí ve středovém tunelu a prostor pod sedačkami.

Liší se z pohledu řidiče nějak převodovka?

Jedná se o jednostupňový reduktor a ze zákaznického pohledu se chová jako automatická převodovka, která je zcela plynulá, bez jakéhokoliv poklesu točivého momentu.

Liší se nějak ukazatele na palubní desce? Jsou nějaké navíc nebo něco naopak chybí?

Vedle standardních ukazatelů se na kombi přístroji nachází ukazatel úrovně nabití baterie a údaj o zbývajícím dojezdu. Dominantním ukazatelem je ručkový ukazatel pro zobrazení módu jízdy, který informuje o relativním výkonu pohonu nebo o relativní úrovni rekuperace brzdné energie zpět do vysokonapěťové baterie.

 

Nová ŠKODA SUPERB

Vlajková loď mladoboleslavské automobilky přichází na trh s designovými úpravami a novými prvky výbavy a funkcionality vozu. Zákazníci ocení další vylepšení poměru mezi cenou a nabízenou hodnotou díky přizpůsobení nového produktu na základě zkušeností s předchozí verzí.

Z důvodu snížení komplexity produktové nabídky vrcholné modelové řady již nebude na českém trhu nabízen dříve základní výbavový stupeň Active. Ceník tak začíná úrovní výbavy Ambition, která byla oproti dosavadní specifikaci obohacena o barevný MaxiDot, LED hlavní světlomety, LED mlhová světla, bezklíčové startování či LED lampičku v zavazadlovém prostoru. ŠKODA SUPERB 1.5 TSI/110 kW ACT ve výbavovém stupni Ambition začíná na částce 689 900 Kč, což je o 35 000 Kč méně než doposud.

Ještě významnější snížení ceny doznal výbavový stupeň Style, jehož výbava byla rozšířena o adaptivní tempomat do 210 km/h, infotainment Amundsen 8“ s navigací, parkovací kameru, bezklíčové startování KESSY s odemykáním i přes zadní dveře nebo řazení DSG pádly pod volantem. S pohonnou jednotkou 1.5 TSI/110 kW ACT ve výbavovém stupni Style začíná nyní na částce 739 900 Kč, což je o 45 000 Kč méně než dosud.

 

Novinkou je model ŠKODA SUPERB SCOUT, který začíná na částce 1 019 900 Kč za motorizaci 2,0 TDI/140 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG. Motorizace 2,0 TSI/200 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG je dostupná za 1 078 900 Kč. Součástí základní výbavy provedení SCOUT je typický robustní vzhled exteriéru odlišující se od základního provedení úpravou nárazníků, lemů kol, prahů a spodních částí dveří. Interiér se například odlišuje specifickou dekorační lištou s ambientním osvětlením, sedadla s čalouněním Alcantara a nápisem SCOUT, hliníkovými kryty pedálů či infotainmentem s Off-road obrazovkou (nadmořská výška, kompas a náklon vozu) známou z ostatních SUV modelů.

Nové technologie pro vlajkovou loď

Při modernizaci své vlajkové lodi postupovali vývojáři značky ŠKODA velmi citlivě. Pro značku typická maska chladiče je větší, má dvojité lamely a sestupuje níže do nárazníku. Snížené přední světlomety, které zasahují až k masce chladiče, využívají již v základní verzi LED technologii pro potkávací, dálková i obrysová světla a také pro světla denního svícení. TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli změny směru jízdy spojuje chromovaná lišta a rovněž nápis ŠKODA namísto tradičního loga. Součástí na přání nabízeného ambientního osvětlení je nově promítnutí nápisu ŠKODA na vozovku po otevření předních dveří. Změnu vnějšího vzhledu dotvářejí nové designy kol z lehké slitiny i nové barvy karoserie – černá Crystal a modrá Race.

Vnitřní prostor ozvláštňují chromové aplikace na palubní desce i výplních dveří. Jiné čalounění sedadel ve výbavových stupních Ambition a Style dodává interiéru na ušlechtilosti a eleganci. S modernizací přibyly další tři simply clever řešení. Nový zvětšený Phone Box umožňuje bezdrátové nabíjení chytrých telefonů a zesílený signál z vnější antény. Poprvé u značky ŠKODA je k dispozici prostorový organizér v zavazadlovém prostoru pod dvojitou podlahou, sestávající z dělené nízké přihrádky pro převoz různých věcí. Kromě toho přibyl flexibilní organizér s posuvnou zajišťovací tyčí na dvojité podlaze, který je dodáván na přání. Variabilní dvojitá podlaha zavazadlového prostoru je dostupná jen pro karosářskou variantu Combi. Významnou technickou inovaci představují na přání dodávané Matrix-LED hlavní světlomety, které jsou u sériově vyráběného vozu značky ŠKODA použity vůbec poprvé. Kromě nich slaví premiéru v sériovém automobilu značky ŠKODA dva další asistenční systémy. Prediktivní tempomat nově zpracovává kromě údajů kamery v čelním skle i data z navigačního systému a s předstihem upravuje rychlost třeba před zatáčkou nebo před rychlostním omezením.

V souladu se Strategií 2025 se inovovaná vlajková loď mladoboleslavské automobilky dočkala elektrifikace. SUPERB iV bude k objednání s plug in hybridním pohonem v třetím čtvrtletí letošního roku. Zážehový agregát 1.4 TSI/115 kW a elektromotor o výkonu 85 kW poskytnou maximální systémový výkon 160 kW (218 k). Dojezd v čistě elektrickém módu činí až 55 km dle metodiky WLTP, celkový dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem se pohybuje kolem 850 km. Hodnota emisí CO2 činí méně než 40 g/km. Baterie má kapacitu 13 kWh a lze ji nabít z běžné domácí zásuvky, wallboxu, během jízdy na benzin nebo rekuperací brzdné energie. SUPERB iV bude k dispozici ve všech aktuálně nabízených výbavových stupních a jeho výroba se v závodě v Kvasinách rozběhne letos na podzim. První plug-in hybrid v historii značky bude uveden na tuzemský trh začátkem roku 2020.

 

https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2019-05-28-inovovana-skoda-superb

Nová ŠKODA KAMIQ

Protože se jedná o crossover, poskytuje KAMIQ to nejlepší, co může svět SUV nabídnout, a to v kompaktní velikosti precizně uzpůsobené úzkým městským uličkám. Větší světlá výška poskytuje lepší výhled na okolí, usnadňuje nastupování a doplňuje robustní design s ocharnnými doplňky nárazníků a prahů. KAMIQ vzbuzuje pocity síly a bezpečí, pocit, který vás bude provázet, ať už míříte kamkoliv.

Hlavní světlomety v provedení BI-LED s animovaným ukazatelem směru jízdy. Čelní část vozu KAMIQ obsahuje čtyři „drahokamy“ pro denní svícení, které zintenzivní jako nápadité dynamické přední ukazatele směru. Dolní část ukrává tlumená dálková, obrysová, rohová a mlhová světla. Inovační světlomety typickéhop krystalického designu škoda vypůjčují čelní části jedinečný vzhled.

Vnitřní se sebedůvěra

Síla a odvaha vždy vychází zevnitř. A KAMIQ se v tomto ohledu nijak neliší, protože plynuje spojuje emočně nabitý design interiéru a exteriéru. Atraktivní ergonomie interiéru zůstává bezchybná a cestující jsou obklopeni těmi nejlepšími materiály.

Konektivita

Vzdálený přístup- zamčení a odemčení. Nový způsob ovládání vašeho vozu prostřednictvím propojení vozu a vašeho chytrého telefonu. Nedělejte si starosti s tím, kde jste nechali svůj vůz na velkém parkovišti nebo v neznánmém městě. Díky službě „Poslední parkovací pozice“ jsou tyto starosti již minulostí. Pomocí aplikace ŠKODA Connect můžete pomocí vzdáleného přístupu kontrolovat, zda jsou zavřená všechna okna ve vozidle, zjistit, kolik paliva je v nádrži, prohlížet si a archivovat jízdní údaje, např. počet ujetých kilometrů nebo rychlost, kterou jste jeli.

Bezdrátové připojení SMARTLINK+

Používejte navigační systém, přehrávejte hudbu nebo podcast prostřednictvím svých oblíbených aplikací, čtěte textové zprávy a hovořte nebo si prohlížejte podrobné údaje údaje o vozidle pomocí aplikace ŠKODA OneApp.